القائمة الرئيسية

الصفحات

 #مذكرات_ساقطة

#الحلقة_الثانية

[٢٠/‏٧ ١٢:٣٥ م] محمد مالك: ونزلت من ع السلم عشان اعرف ايه اللي بيحصل تحت اتفاجأت ب اشرف عريان خالص ومعاه واحد تاني كان عريان هو كمان وكانوا بيزعقوا مع بعض جامد وسمعت اشرف بيقوله .. امشي دلوقتي يا ابراهيم انا فرحي انهارده ومراتي فوق ومش عايز فضايح !! وسمعت ابراهيم ده بيرد عليه ويقوله بسخرية .. فرحك ؟! هههههه .. فرح ايه يا عم الحج ؟! وياتري هتعرف ولا هتستعين بصديق ؟! ههههههه وبصيت لقيته بيقرب منه وراح ..... ؟! اخدت بعضي وجريت ع اوضتي مش مصدقة المنظر اللي انا شفته ولا الكلام اللي انا سمعته .. قلبي بقي يدق جامد وجسمي بقي يترعش دخلت اوضتي وقفلت ع نفسي وفضلت اقول لنفسي .. ياتري اللي شقتيه وسمعتيه ده يا اسماء بجد ولا انا بيتهيآلي ؟!! قعدت ع الارض لأن رجلي مكنتش شايلاني وفضلت اتنفس بعمق عشان اهدي لكن مقدرتش احوش دموعي لقيتها بتنزل غصب عني وبعدها بدقايق لقيت اشرف بيفتح باب اوضة النوم من غير حتي ما يخبط !! بصيت لقيته لابس جلبية بيضا وطقيه بيضا وفي ايده سجادة صلاه ؟!! !!!!!!!

اسماء .. ايه ده ؟!

اشرف يبتسم بكل رقة .. ايه يا حبيبتي مالك ؟!

اسماء تمسح دموعها بيدها ثم تنهض من ع الارض وتتوجه نحو اشرف وتنظر الي ملابسه في دهشة وتقول 

اسماء .. ايه اللي انت لابسه ده ؟!

اشرف ينظر لنفسه مندهشا ثم يقول 

اشرف .. دي جلابيه يا حبيبتي .. مالها مش عاجباكي ولا ايه ؟!

اسماء .. وايه اللي في ايدك ده ؟!

اشرف .. دي سجادة صلاه !! هو في ايه يا اسماء ؟!

اسماء .. مش عارف في ايه ؟! انت هتستعبط يا اشرف 

اشرف .. استعبط ؟! ايه الكلمه دي ؟! انتي تقصدي ايه ؟!

اسماء .. انت لابس كده ليه ؟!

اشرف .. كنت بصلي الفجر 

اسماء .. بتصلي الفجر ؟! 

اشرف .. ايه مستغربة اني بصلي ولا ايه ؟! ده انا حتي صليت ركعتين شكر لله عشان ربنا كرمني بيكي يا عمري 

ثم يحاول ان يتقرب منها ويلمسها بيده ولكن اسماء تمنعه

اسماء .. ابعد ايدك عني !! صلاة ايه اللي انت كنت بتصليها بعد اللي انت عملته تحت ؟! 

اشرف .. عملت ايه ؟!

اسماء .. مش بقولك بتستعبط ؟!

اشرف .. انا بجد مش فاهم انتي تقصدي ايه ؟!

اسماء .. مكنتش اتوقع انك بالسفالة دي ؟! اه انت انسان غريب بس مكنتش اتوقع ابدا انك .... !! 

اشرف .. اني ايه ؟! بطلي تتكلمي بالالغاز ووضحي انتي تقصدي ايه بالظبط ؟! 

اسماء .. قصدي انت عارفه كويس !! مين ده اللي كان معاك تحت ؟!

اشرف .. تحت ؟! تحت فين ؟!

اسماء .. في الدور اللي تحت 

اشرف .. مفيش حد كان معايا .. انا كنت لوحدي .. كنت بصلي 

اسماء .. بتصلي ؟! بطل سفالة بقي دا انا شايفاكم بعنيا وانتم عريانين وكنتوا ...!! مش قادرة اصدق اللي انا شفته .. مش قادرة

اشرف .. انا مش فاهم حاجة خالص .. انتي شفتي ايه بالظبط ؟!

اسماء .. شفت اتنين شواذ جنسيا !! طلقني يا اشرف من غير فضايح احسنلك

اشرف .. مين ده اللي شاذ جنسيا ؟!

اسماء .. انت والخنزير اللي كان معاك تحت

اشرف .. لا دانتي اتجننتي بقي ؟! انتي بتقولي ايه يا مجنونة انتي ؟!

اسماء .. انا لحد دلوقتي مقولتش حاجة بس لو مطلقتنيش دلوقتي حالا هاقول وهاخلي فضيحتك بجلاجل 

اشرف .. واضح ان اعصابك تعبانه من الفرح اهدي بس وتعالي 

اسماء .. ابعد عني يا نجس

اشرف .. انا نجس يا اسماء ؟!

اسماء .. ايوه نجس وحقير وشاذ 

اشرف .. لا انتي زودتيها اوي يا بنت الكلب انتي !! 

ثم يصفعها علي وجهها بكل قوة فتسقط اسماء علي الارض وتصطدم رأسها بالكوميدينو فتغيب عن الوعي وتصاب بجرح في رأسها فينزل اليها اشرف ويقول 

اشرف .. انتي اللي جبتيه لنفسك 

ثم يمزق فستان الفرح تماما ويعري جسدها ثم يتوجه نحو الباب وينادي ع عم كامل العامل بالقصر وهو رجل طويل قوي البنية 

اشرف بغضب .. كامل .. انت يا زفت يا كامل 

كامل يأتي مسرعا 

كامل .. نعم يا بي 

اشرف يشير الي اسماء فيفهم كامل ويضحك قائلا

كامل .. ههههه .. اه فهمت سعتك بس سيادتك مستعجل اوي المره دي مع ان سمعتها بتقول لسيادتك سيبني انهارده وسيادتك وعدتها !!

اشرف .. دي بنت ستين كلب !! يلا ادخل وخلص بسرعة وخدرها  الاول

كامل .. فاهم سعتك .. دي مش اول مره .. هههههه

اشرف .. هايص انت معايا ها ؟

كامل .. بيني وبينك يا باشا البت دي جامدة اوي 

اشرف .. وانت طور قدامي اهوه .. يلا انجز 

كامل .. عنيا 

ثم يدخل كامل ويغلق باب الغرفة ويُخرج اشرف سيجارا ويقوم بإشعاله وبعد ان يسحب اول نفس يقول 

اشرف .. عصبتني بنت الكلب !! 

تابعوني والحلقة التالية وهتكون طويلة ان شاء الله.. تفاعل بليييز

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

8 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق