القائمة الرئيسية

الصفحات


رواية احببت زوج اختي كاملة 

للكاتب محمد مالك 

الجزء الثاني
بعد ما خرجت وكنت بتصفح الفايسبوك لقيت رسالة جاتلي ع الماسنجر من حساب باسم جوز اختي لان صورته كانت علي البروفايل الرسالة دي عبارة عن صورة كانت سافلة جدا من الاخر صورة جنسية انا معرفش ازاي جاتله الحرأة يعمل كدا !!! وزي ما يكون ببختبر رد فعلي هيكون ايه .. المهم انا كتبتله .. ايه ده؟!! احترم نفسك الهزار مش كدا !! راح رد عليا برسالة تانية برضوا كانت صورة جنسية .. انا اتغظت وقلتله هعملك بلوك .. راح كاتبلي مش هتقدري وكأنه واثق اني مش هقدر اعمله بلوك .. لكن انا فعلا عملتله بلوك رحت لقيته قام متصل عليا فون
جلال .. عملتيلي بلوك ليه؟!!
عفاف.. عشان القرف اللي عمال تبعتهولي !! انت ازاي تعمل كدا ؟!! انا ممكن اقل لمراتك علي فكرة
جلال .. قليلها مش خايف
عفاف .. دا انت بجح اوي يعني؟!
جلال .. اخر بجاحة
عفاف .. طب اقفل يلا
جلال .. مش قافل عايز اتكلم معاكي شوية
عفاف .. عايز تقول ايه اخلص
جلال .. عايز اقول انك جميلة اوي اوي انا ازاي مكنتش واخد بالي منك
عفاف .. شكرا .. في حاجة تاني ؟!!
جلال .. بقلك جميلة تقليلي شكرا؟!!
عفاف..علي فكرة الحركة اللي انت عملتها دي وانم تمسك ايدي وانا خارجة مش كويسة
جلال .. مقدرتش اقاوم جمالك علي فكرة
عفاف .. انت عبيط يابني انت ناسي انت متجوز اختي ويدوب من شهرين
جلال .. بصراحة ندمت انتي اتجوزتها .. انا مش عارف كنت اعمي ازاي عنك !!
عفاف .. انا فعلا مستغربة انت جرئ اوي
جلال .. وسافل جدا وحياتك واموت في الجمال والقوام الممشوق وانتي خريطة بصراحة .. يا لهوي عليكي
عفاف . طب يلا مع السلامة
وتغلق الخط وبعدها بدقائق تفاجأ بفيلم اباحي علي الواتساب وتفاجأ ان المرسل جوز اختها والفيلم كان بيشرح ليلة الدخلة بطريقة رومانسية بصراحة عفاف اتأثرت بالفيلم جامد وفضلت تشاهده اكتر من مرة ودي السكة اللي عرف جلال يدخلها منها عشان تنشغل بيه وغاب عنها فترة ومبقاش يكلمها ولا يبعتلها حاجة وفي مرة كانت بتاخد شاور واختها كانت في سابع نومة قام الباشا داخل عليها الحمام .....
[٢٥/‏٥ ٤:٥٧ م] محمد مالك: احببت زوج اختي
الجزء الثالث
لما جلال دخل علي عفاف الحمام وهي بتاخد الشاور بتاعها البنت اتبرجلت واتخضت جامد
عفاف .. ايه ده ؟!! انت اللي جابك هنا امشي اطلع بره يا سافل !!
جلال .. انا قلت الافيكي الهدوم بس
عفاف .. بقلك اطلع برة يا حيوان لاصرخ والم عليك الدنيا
جلال .. حاضر طالع متزقيش .. بس ايه الجسم الخطير ده !!! وااااااو ويحاول ان يلمس جسدها فتنهره عفاف بشدة وتصفعة بالقلم علي وجهه فيشتد غضب جلال فيمسكها من ذراعها بشدة
جلال .. انتي تضربيني انا بالقلم ؟!! انا لو عاوز  اعمل معاكي اي حاجة هعملها ومش هتقدري تمنعيني .. فاهمه؟!! بس انا مبحبش اللي تجيني غصب عنها انا عاوزك تجيني بمزاجك وخليكي فاكرة هتجيني وهذلك يا عفاف
ثم يترك ذراعها ويخرج وعفاف تتألم لانه ضغط علي ذراعها بقوة
وتمر الايام ويتجاهل جلال عفاف تماما وكانت تراقبه بشدة علي امل انه سوف يحادثها او يتحرش بها كسابق فعله ولكنه لم يفعل ذلك وكانت تشاهده وهو يداعب اختها وتسمع اصواتهم من  خلف باب حجرة النوم فتشتعل الغيرة في قلبها كثيرا ما حاولت تجاهل هذا الاحساس ولكن للأسف يغلبها الشوق الي التحدث مع جلال لا تدري ماذا حدث لها وكيف جذبها اليه بهذه الدرجة ومع مرور كل يوم تتأكد من صدق قوله عندما اخبرها انها ستأتيه ذليلة فقد اصبحت مشغوله به تماما وتتشوق الي الحديث معه بأي وسيلة حتي قررت ان تحادثه هي فقد خرجت اختها لشراء بعض الطلبات وكان هو يستمع التلفاز ويشاهد فيلم رومانسي لشاروخان فنزلت وجلست بجواره وكان لا يعيرها اهتماما مطلقا حتي اقتربت منه ورفعت يده ووضعتها حول رقبتها ووضعت رأسها علي صدره واخذت تنظر اليه والدموع في عينيها ..
[٢٥/‏٥ ٤:٥٩ م] محمد مالك: احببت زوج اختي
الجزء الرابع
جلال بسخرية .. ههههههههه.. ودا ايه ده بقي ؟!! ودا اسميه ايه ده بقي ؟!!
عفاف .. انت ليه بطلت تكلمني زي الاول ؟!! ليه بطلت تبعتلي مسج وفيديوهات؟!!
جلال .. امرك غريب يا عفاف !! انتي مش قلتي ملكش دعوة بيا تاني ؟!!
عفاف .. وانت ما تصدق يعني !!
جلال .. انا سيبتك براحتك بس كنت عارف انك هتجيني لحد عندي
عفاف .. واديني جيت واترميت في حضنك كمان
جلال .. والمطلوب ايه دلوقتي ؟!!
عفاف .. انت مش كنت عايزني احبك ؟! اديني اتنيلت وحبيتك !! انا مش عرفة ازاي دا حصل ؟!!
جلال .. ههههه .. دا سحر عيوني يا عفاف الذي لا يقاوم
عفاف .. فعلا انت فيك حاجة غريبة بتشد الواحدة ليك .. يمكن عشان جرئ ومبتخفش
جلال .. هههه. وسافل كمان
عفاف .. هو من ناحية انك سافل .. انت في منتهي السفالة .. بس عاجبني بصراحة
جلال .. وانتي في منتهي الجمال .. يخرب بيت جمالك .. انتي يا بت مخلوقة من ايه ؟!! ملبن ؟!!
عفاف .. جلال .. انا اتنيلت وحبيتك وفي نفس الوقت مش قادرة انسي انك جوز اختي .. ايه الحل ؟!!
جلال . وايه المشكلة ؟!! عادي جدا
عفاف .. اها .. لا يا حبيبي مانت مش هتلمس حته من جسمي الا بالحلال
جلال .. حلال ايه يا غبية انتي ؟!! انتي ناسية اني مينفعش اتجوزك انتي واختك في وقت واحد
عفاف .. عارفة ..شوف انت
جلال .. اها .. اه يا بت اللئيمة .. عايزاني اطلق اختك واتجوزك ؟!!
عفاف .. ما دام مش سعيد معاها
جلال .. بس اختك ساعتها ممكن تقتلك وتقتلني معاكي
عفاف .. خلاص براحتك .. تحاول ان تنهض وتتركة وجلال يجذبها من يدها
جلال .. خدي تعالي بس .. انا عشان خاطرك يا قمر ..اعمل اي حاجة .. يخرب بيت عنيكي وشفايفك العسل .. ما تخليني ادوق العسل
ثم يقترب منها فيجدها مستسلمة فيقبلها في شفتاها وفجأة تدخل اختها وتدعي زينب
زينب.. الله .. الله .. الله .. ما كنتوا تخليكوا في اوضة النوم احسن !!!!
جلال وعفاف في صوت واحد .. زينب!!!!!
[٢٥/‏٥ ٥:٠٠ م] محمد مالك: احببت زوج اختي
الجزء الخامس
بعد ان دخلت زينب فجأة ووجدت جلال يقبل عفاف في شفتيها اراد جلال ان يخرج من هذا الموقف وبما انه مكار ومخادع خطرت علي باله فكرة جهنمية فقام بصفع عفاف بالقلم علي وجهها وهو يقول
جلال .. انتي انسانه قليلة ادب .. انتي فعلا شيطان الحمد لله انك دخلتي يا زينب في الوقت المناسب .. ولحقتيني قبل ما اقع في الغلط بسبب اختك الشيطانه دي
عفاف تصاب بالدهشة ومن رد فعل جلال
زينب .. ايه الحكاية بالظبط عايزة افهم ؟!!
جلال .. انا افهمك .. اختك يا ستي اللي انتي مقعاداها في بيتك واللي المفروض تعتبرني زي اخوها .. بتلف عليا من ساعة ما دخلت البيت وعايزاني انام معاها بأي طريقة
عفاف .. انا ؟!!!!!!
جلال .. ايوة انتي .. اوعي تنكري .. مخيلاني زي ضلي ليل ونهار وعدوها تلاقيني لوحدي الا لما تتحرش بيا
عفاف .. لا لا .. دا كداب
زينب .. هو اللي كداب واللي انتي حيه !!! انا ملاحظاكي بقالي فترة وانتي مركزة معانا اوي وعينك مش بتترفع من علي جوزي ولما ابصلك ترتبكي وتدوري وشك بعيد .. دا غير وقوفك ورا باب اوضة النوم عشان تسمعي كل كلمة بيداعبني بيها
عفاف .. لا محصلش
زينب .. حصل انتي كدابة .. انا غلطانه اني قعدتك معايا وقلت اختي مسيبهاش تقعد لوحدها .. لكن للأسف طلعي حيه وملكيش امان .. امشي اطلعي برة
عفاف تنظر لجلال نظرة غيظ ثم تنصرف جلال يمسك يد زينب ويقبلها
جلال.. انا اسف يا ست الكل سامحيني لحظة ضعف واديكي عرفة ان اختك مش سهله وكان ناوية توقعني في الغلط
زينب .. عرفة ان مش ذنبك .. بس انت غلطان برضوا
جلال .. لحظة ضعف سامحيني واختك دي غلبت ابليس في الوسوسة .. الحمد لله لحقتيني قبل ما اقع في الغلط يا مراتي يا حبيبتي
وتمر الايام ويقوم جلال بالاتصال بعفاف التي تركت المنزل وعادت الي منزلها
عفاف .. عايز ايه مني تاني؟!!
جلال .. ايه يا عفاف اختفيتي ولا حس ولا خبر
عفاف .. وانا ليا عين تاني بعد اللي حصل!!!
جلال .. سامحيني كان لازم اعمل كدا عشان منرحش في داهية
عفاف . بس انت طلعتني انا حيه وانا اللي لفيت عليك
جلال .. معلش سامحيني .. بحبك ووحشاني
عفاف .. وانا كمان مع اني زعلانة من اللي عملته بس هموت واسمع صوتك
جلال .. تسمعي صوتي بس ؟!!
عفاف .. واشوفك كمان
جلال .. بس ؟!!
عفاف .. بس بقي خليك محترم
جلال .. بتنكسفي ؟!! ههههههه.. المهم عايز اشوفك
عفاف .. ياريت
جلال .. هتصل بيكي بكرة واقلك نتقابل فين
عفاف .. هنتظر تليفونك
جلال .. ماشي يا حبي .. سلام
عفاف .. سلام
ثم تقول لنفسها .. اديني سجلت كل كلمة قلتها ابقي قول ساعتها بقي اني انا بلف عليك وانت الطاهر البرئ
[٢٥/‏٥ ٥:٠٢ م] محمد مالك: احببت زوج اختي
الحلقه السادس
جلال اتصل ب عفاف واتقابلوا في كازينو علي النيل وكان عاملها جو شاعري انما ايه من الاخر ومن حسن حظة ان اليوم ده صادف عيد الحب فجابلها دبدوب احمر جميل ..
عفاف .. ايه ده يا جلال؟!!
جلال .. دا دبدوب عشانك يا قمر .. انهاردة عيد الحب وكل عام وانت حبيبي
عفاف .. دا عشاني انا يا جلجل؟!!
جلال .. طبعا يا عمري عشانك انتي ..
عفاف .. وياتري جبت ل زينب واحد زيه؟!!
جلال .. لا طبعا .. زينب ايه اللي اجبلها دبدوب !! دي اخرها معايا قرطاس لب سوبر وفي عيد ميلادها بس
عفاف .. انت مش بتحبها .. طب اتجوزتها ليه ؟!!
جلال .. بصراحة انا كنت بحبها .. بس اول ما شفايفي لمست شفايفك بلعن اليوم اللي شفتها فيه
عفاف .. اه يعني انت باصص لجسمي وبس
جلال .. يابنتي كل حاجة فيكي عجباني .. كلك علي بعضك حلو يا غزال
عفاف .. طيب يعني هنتجوز ؟
جلال .. اه طبعا هنتجوز .. بس الاول نشوف سبب مقنع اطلق بيه اختك لاحظي اننا متجوزين ملناش ست شهور متجوزين
عفاف .. ولو لقيت سبب مقنع هتطلقها ؟
جلال .. فورا وحياتك
عفاف .. خلاص انا عندي السبب اللي يخليك تطلقها حالا
جلال .. ايه هو ؟!!
عفاف .. بص انا مكنتش ناوية اقول بس ما دام هي اهانتني بالشكل ده يبقي تستحمل بقي
جلال .. قولي يا عفاف ايه الحكاية؟!!
عفاف .. زينب كانت بتحب واحد قبلك ونامت معاه اكتر من مرة
جلال .. ازاي ؟!!! دي قالتلي اني اول شخص في حياتها وبعدين دي كانت عذراء لما دخلت عليها .. حرام عليكي يا عفاف مش عشان عايزة تطيريها تفتري عليها اوي كدا
عفاف ... ههههههههه .. للأسف انت عامل ناصح اوي وواد حرك ومخلص مع انك طلعت حمار كبير اوي
جلال .. ازاي .. قولي
عفاف .. هقلك .. فاكر ايه اللي حصل يوم دخلتكم ؟!!!!!!!!!
[٢٥/‏٥ ٥:٠٣ م] محمد مالك: احببت زوج اختي
الجزء السابع
جلال .. ايوه مالها ليلة الدخلة
عفاف .. فاكر ايه اللي حصل بالظبط
جلال .. مش فاهم ايه اللي حصل يعني عريس وعروسة وليلة دخلة الناس كلها عرفة ايه اللي بيحصل في الليلة دي
عفاف .. بس انت حصل معاك حاجة غريبة
جلال .. عفاف اتكلمي علطول انا عفاريت الدنيا بتتنطط قدامي
عفاف .. هقلك .. اول ما جيت تقرب من زينب مش النور قطع فجأة والكشاف اللي مفروض ينور بمجرد ما يقطع النور منورش ومع ذلك زينب اصرت انك تكمل الدخلة وبعدها مباشرة النور جه
جلال .. فعلا حصل . انتي عرفتي ازاي ؟!! هي اكيد حكتلك مش اختك
عفاف .. لا وانت الصادق هي اتفقت معايا ان اول ما اسمع كلمة اه منها انزل سكينة الكهربا وفي نفس الوقت هي عطلت الكشاف اللي في اوضة النوم
جلال .. وانت سمعيتيها ازاي وهي بتقول اه؟!!
عفاف .. كان متصلة بيا قبلها وسايبة الخط مفتوح وانا كنت واقفة في مدخل البيت عند سكينة الكهربا
جلال .. وايه اللي حصل وقتها يعني؟!!
عفاف .. مافيش .. حطت الدم اللي من صباعها اللي كان متعور علي المنديل وبكدا انت صدقت انها عذراء لما دخلت عليها والدليل ان النور انقطع وجه في مسافة قليلة
جلال .. وانا ايه اللي يثبتلي ان كلامك دا صح ومش افتري علي اختك عشان عايزة تخلعيها وتحلي مكانها؟!!
عفاف .. تحب اقلك كل كلمة انتم قلتوها لبعض بالحرف ما انا سمعت كل حاجة ع الفون .. وبعدين مسألتش نفسك اشمعني صباع زينب اتعور ليلة الدخلة بالذات ؟!!
جلال .. اه يا مجرمة .. اما هقتلها مش هطلقها
عفاف .. تستاهل .. حقك
جلال .. وانتي كمان مجرمة عشان شاركتيها في انها تخدعني
عفاف .. صدقني يا حبيبي انا كنت مجبورة علي كدا انت عارف انها اختي الكبيرة وهي اللي مربياني ومتنساش انها قوية ومتسلطة وانا بخاف منها لاني انسانة رقيقة وضعيفة وحنينة .. هو انا مش رقيقة يا جلجل؟
جلال .. سيبيني في حالي دلوقتي يا عفاف
ثم يتركها ويذهب مسرعا
عفاف .. ههههه اشربي يا زينب
يا تري ايه اللي هيحصل ؟؟
تفاعلكم يجعلنا نقوم بنشر  باقى الاجزاء بسرعه
علقوا  بعشر ملصقات ليتم نشر الجزء الثامن

مع تحيات  الكاتب والمؤلف والسيناريست محمد مالك.
[٢٥/‏٥ ٥:٠٥ م] محمد مالك: احببت زوج اختي
الجزء الثامن
جلال ساب عفاف وطلع يجري علي زينب كرامته حرقته اوي لما عفاف قالتله ان زينب مش بنت بنوت وانها كانت بتحب واحد قبله ونامت معاه كمان وانها خدعته ليلة الدخلة بس لما كان عاوز يخونها مع اختها عفاف كرامته ورجولته متحركوش وكان الموضوع عادي جدا بالنسبة له بالعكس كان متحمسلة جامد .. جلال دخل علي زينب  وعنيه بتطق شرار
زينب .. مالك يا جلال .. بتبصلي كدا ليه ؟!!
جلال .. اول مرة في حياتي ينضحك عليا من واحدة ست .. طول عمري انا اللي بلف وادور علي كل البنات
زينب .. مش فاهمه انت بتتكلم عن ايه بالظبط؟!!
جلال .. مش فاهمة فعلا .. ولا بتستهبلي عليا ... والله عرفتي تقرطسي جلال المصري يا زينب
زينب .. اقرطسك ؟!! يعني ايه ؟!!
جلال .. بقلك متستهبليش انا عرفت كل حاجة ثم يلوي ذراعها .. انتي تضحكي عليا وتقوليلي انك بنت بنوت وانتي كنتي بتحبي قبل ما تعرفيني ونمتي معاه اكتر من مرة
زينب .. اخرص .. انا اشرف منك ومن اهلك كلهم
جلال .. انتي اشرف من اهلي يا فاجرة يا زبالة وجاية تعمليلي حدوته ليلة الدخلة عشان اشرب المقلب واصدق انك بنت بنوت وفعلا نجحتي وشربت المقلب
زينب .. مقلب ايه ؟!! انا معملتش مقالب فيك
واوعي سيب ايدي بتوجعني
جلال .. دا انا هقتلك انهاردة بس بعد ما اعرف مين اللي كنتي تعرفيه قبلي وفرطي في شرفك معاه
زينب .. بقلك اسكت انا اشرف انسانة عرفتها مين اللي قالك الكلام ده
جلال .. اختك يا حلوه اللي كنتي متفقه معاها عشان تلبسيني العمة
زينب .. عفاف ؟!!
جلال .. ايوه عفاف
زينب .. ازاي عفاف تقول كدا ؟!! دي اكيد اتجننت .. كدابه متصدقهاش دي عاوزة توقع بيني وبينك بعد ما طردتها .. عاوز تنتقم مني وبس عشان يخلالها الجو بعدي وتستفرد بيك
جلال .. كدابة ازاي ؟!!! دي حكتلي كل كلمة دارت بينا في اوضة النوم .. مين قالها ؟!!
زينب .. انا .. انا بحكيلها كل حاجة لانها اختي
جلال .. حكيتلها ولا سمعت من التليفون اللي كنتي سايباه مفتوح عشان تسمع وفي الاخر تنزل سكينة الكهربا في الوقت المناسب تقومي انتي تحطي دم من صباعك علي المنديل وادي شرفي اهوه .. اها .. صباعك اللي اتعور فجأة وبدون مقدمات ليلة الدخلة يا فاجرة .. انا هقتلك انهاردة ويحاول ان يخنقها ولكن فجاة يرن تليفون عفاف رقم غريب جلال يشك في الامر يرغمها ان تحيب وتفتح المايك
زينب بخوف شديد .. الو
المتصل يدعي سامح .. الو .. ايه يا زينب فينك برنلك من الصبح ليه مبترديش عليا
زينب ..انت مين ؟!!
سامح .. لا بقي هتسافل عليكي .. هو انتي مسجلتيش النمرة لما اديتهالك ؟!! انا سامح يا زوزو .. سامح حبيبك .. انتي مالك ؟!! في حد جمبك ؟!! جوزك الاهطل جه من الشغل ولا لسة ؟!! انتي مبترديش ليه .. عارف انك زعلانه مني عشان اخر مرة كنا مع بعض مكنتش في المود ومعحبتكيش زي كل مرة .. انا بعتذر وهعوضك المرة الجاية وهبسطك .. عارف انك بتموتي في النوم معايا اكتر من جوزك الطرطور الاهبل .. الا قليلي هو انتي خلتيه يصدق ازاي انك كنتي عذراء قبل الحواز .. بحب اسمع القصة دي اوي منك .. قولي ضحكيني
زينب .. انت مين يا حيوان
جلال .. هو اللي حيوان ولا انتي اللي خاينة يا بنت الكلب ثم يصفعها بالقلم ويمسك برقبتها ويقوم بخنقها وزينب تشعر بالاختناق وتحاول ان تفك يده عنها ولا تستطيع ثم تتوقف عن المقاومة وفجاة يرن تليفونه المحمول .. جلال يرتعش يظن ان زينب قد ماتت يرد علي المحمول فيفاجأ ان المتصل عفاف
عفاف .. يلا يا جلال انزل بسرعة زينب ماتت في ايدك .. اهرب بسرعة انا مستنياك متخفش .. تحياتي الكاتب والسيناريست محمد مالك.
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

6 تعليقات
إرسال تعليق
  1. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  2. قصة فاشله ومبالغ فيها

    ردحذف
  3. والله خساره اني ضيعت من وقتي كل دا و سمعتها القصه شدتني اني اكملها هي احداثها حلوه لكن مش مرتبه و نهايتها وحشه جدا

    ردحذف

إرسال تعليق