القائمة الرئيسية

الصفحات

👈((❤️🌹 القصه كامله 🌹❤️))👉 

عشقت زوجة ابي 
للكاتب المصري محمد مالك
جميع الحقوق محفوظة
انا كريم عمري ٢٠ سنة بدرس في الجامعة الاميركية ابن وحيد لبابا رجل اعمال كبير ماما ماتت وانا كان عمري سنة ومن ساعتها ولحد الان بابا كان بيتجوز كل سنة واحدة والعجيب ان اي واحدة كان بيتجوزها مكنتش بتقعد معاه اكتر من سنة وتتطلق وتاخد فلوس كتييير اوي من بابا لدرجة اني حسيت ان الواحدة منهم بتتمني الطلاق عشان تاخد الفلوس الكتير دي يعني بابا كان بالنسبة لهم مجرد مشروع مربح مش اكتر والمصيبة ان بابا مش عايز يفهم كدا او فاهم ومش عايز يقتنع بده .. الله اعلم المهم انا مكنش بيفرق معايا الموضوع دا خالص لاني اتعودت ان كل سنه اشوف ست جديدة في البيت واعرف انها مرات بابا الجديدة لحد ما جت السنه دي وبابا اتجوز بنت تقريبا من سني وبتدرس في كلية الطب جمال وادب بس دايما كانت حزينة وكلامها كان قليل جدا البنت دي لفتت نظري من اول مرة حسيت ناحيتها بالاهتمام واني عايز اعرف كل شئ عنها ومهتم دايما باخبارها حاسس ان وراها غموض كبير اوي لانها غير كل اللي شفتهم وفي مرة طلبت مني اوصلها الكلية بعربيتي وانا وافقت لقيتها بتقولي بلاش تدويني الكلية عايزة اروح اي مكان اقعد فيه لاني مخنوقه اوي انا وديتها كازينو جميل وشاعري كنت دايما بروحه لما اكون مضايق وعايز مكان هادي ارتاح فيه فرحت جدا وشكرت في المكان وقالتلي انا عاوزة اقلك علي سر خطير .. قلتلها قولي فراحت قالتلي انا وباباك متجوزين لينا شهور ولحد الان انا عذراء .. انا انكسفت بصراحة وقلتلها شئ ميخصنيش فراحت قالتلي وكل اللي اتجوزهم باباك قبلي كانوا زيي بالظبط .. انا استغربت وقلتلها انتي عرفتي منين .؟!! قالتلي عايزة اقلك علي سر خطير بس اوعدني انك تحفظ السر وتساعدني كمان لان باباك عاوزني اعمل حاجة انا اموت اكرملي ومعملهاش .. ساعدني ارجوك ...
كارثة هيعرفها كريم .....
عشقت زوجة ابي للكاتب محمد مالك 
الجزء الثاني
كريم وفرح مرات ابوه قاعدين في الكازينو وفرح ناوية تقوله علي سر خطير
كريم .. قولي يا فرح .. ايه هو السر الخطير؟!! 
فرح .. انا بصراحة مكسوفه اقولك .. بس انا لازم اقلك انت ابنه واكيد هلاقي مبرر عندك .. بص انا باباك من ساعة ما اتجوزنا مقربش ناحيتي خالص وانا لسة عذراء لدلوقتي زي ما قلتلك .. انا طبعا كنت مكسوفه اسأله هو ليه مقربليش لدلوقتي قلت اسيبه براحته خالص لكن من يومين لقيت باباك جايبلي هديه غاليه اوي ولما سألته ايه المناسبة قالي وجودك في حياتي اجمل واسعد مناسبه بالنسبة لي المهم بعد ما اتعيشنا طلب يتكلم معايا في موضوع حساس انا فكرت انه هيتكلم في موضوع انه لسه ملمسنيش لحد دلوقتي وكدا لقيته بيقلي انا يا فرح عندي مشكله جامدة سببتلي عجز جنسي وطالب منك خدمة وبعدها هتكوني حرة وهديكي الفلوس اللي عايزاها واكتر كمان 
كريم .. وايه هي الخدمة ؟!!
فرح .. باباك طلب مني اني اشغلك والف عليك واخليك تتعلق بيا لحد ما تغلط معايا وافقد عذريتي علي ايدك
كريم بتعجب شديد .. انتي بتقولي ايه ؟!!
فرح .. بقلك اللي حصل هو حلفني اني مقلكش حتي لو رفضت اعمل كدا .. لكن انا لازم كنت اقلك واعرف انت ليه باباك طلب مني كدا مع انه عارف اني بنت ناس ولا يمكن هقبل ان ده يحصل ابدا ؟!!!
كريم .. فرح انتي بتتكلمي جد ابويا انا طلب منك انك تعملي كدا؟!!!
فرح .. ايوه صدقني مش هكدب عليك انا مستغربه اكتر منك هو ليه خبي عليا موضوع العجز الجنسي وليه طلب من اعمل كدا ؟!!
كريم .. انا مش مصدق بابا يطلب منك طلب بشع زي دا ليه؟!!!
فرح .. مش عرفة انا كمان هتجنن من ساعتها وخصوصا بعد ما اتصلت بيا طليقته اللي قبلي وقالتلي انها زيي لسه عذراء وانه طلب منها نفس الطلب ورفضت بس مرضيتش تقلك واكتفت بالطلاق والفلوس اللي اخدتها منه .. لكن انا مش عايزة فلوس ولا زفت انا اتجوزت باباك غصب عني لأني كنت مضطرة اتجوزه عشان يدفع ديون بابا للبنك اللي كان هيسجنه لو مدفعش الدين اللي عليه ليه بعد ما خسر كل فلوسه وباع كل شركاته .. كريم انا ناوية اطلق من باباك لانه نزل من نظري جامد ومش عايزة منه حاجة بس انت لازم تعرف لين باباك عايزك تقع في غلط كبير زي ده مع اني شايفاك انسان مهذب وجميل ومحترم جدا واي بنت تتمناك
كريم .. انا بجد مش قادر اصدق ولا قادر افكر بس مش عاوزك تطلبي الطلاق دلوقتي خالص لحد ما اعرف ايه القصة بالظبط
فرح .. هتعمل ايه يا كريم ؟!!

الجزء الثالث
فرح .. هتعمل ايه يا كريم ؟!!
كريم .. انا لازم اعرف هو ليه عاوزني اغلط الغلط الكبير ده!!! ايه قصده من ورا كدا؟!!
فرح .. يعني ناوي تواجهه وتقله ؟!! اوعي يا كريم هيعرف اني قلتلك وممكن ساعتها يضرني ويضر بابا 
كريم .. لا طبعا مش هقله لاني متأكد انه هينكر وساعتها هتطلعي كدابه وممكن يؤذيكي فعلا ويؤذي والدك انتقاما منك لأنك وقعتي بينه وبين ابنه الوحيد  .. لا انا لازم اعرف السر ورا طلبه اللا انساني ده من غير مواجهة ومن غير ما يعرف اصلا
فرح .. ازاي ؟ ناوي تعمل ايه بالظبط ؟!! 
كريم .. بصي عاوزك تروحي تقليله انك موافقة علي طلبه وانك هتعملي كل اللي قالك عليه
فرح .. اوافق ازاي !!! لا طبعا
كريم .. افهميني .. الموافقة دي كدا وكدا بيني وبينك يعني عشان نجاريه مش اكتر وعايزك تطلبي منه مبلغ كبير اوي عشان ميشكش في حاجة 
فرح .. وبعدين ؟!!!
كريم .. هنسيب الدنيا ماشيةعادي انتي هتوصليله الاحساس بأنك فعلا بداتي تشغليني وانا بدات افكر فيكي وهنشوف هنعمل ايه بعد كدا .. المهم انا عايزة يقتنع تماما اني انا اتعلقت بيكي وحبيتك زي ما هو عايز وانا من ناحيتي هوصله فعلا اني انا بدات افكر فيكي بجد وانك فعلا نجحتي انك تشغليني 
وفعلا فرح راحت لوالد كريم وقالتله انها موافقة علي كل طلباته وطلبت منه المبلغ الكبير اللي قالها عليه كريم والعجيب ان والد كريم وافق علطول ودا اللي خلاهم يتعجبوا ويصروا انهم يعرفوا ايه غرض والد كريم بالظبط من القصة دي وبدأت فرح التمثلية بداتها برسايل غرام لكريم ونظرات وابتسامات وتلميحات وكلام من تحت لتحت علي اساس انها فعلا بدأت تشاغله وكريم قام بدوره في التمثلية وعمل انه قال اتعلق بيها واتأثر بكلامها الناعم ومعاملتها الرقيقة وبدا يرد علي رسايلها وانه فعلا بدأ يفكر فيها وكل ده كان بيحصل قصاد الاب وتحت اشرافة حاجة غريبة فعلا  لحد ما جت ساعة الصفر وكريم طلب من فرح انها تروح تقول لباباه ان كريم حاول فعلا يعتدي عليها وهو مش موجود لكن للأسف كريم فشل لأنه بكل اسف طلع عاجز جنسيا هو الاخر .....
ايه اللي هيحصل بالظبط ؟؟؟ 

الجزء الرابع 
مختار والد كريم .. يعني ايه ابني عاجز جنسيا؟!! انتي هستعبطي انا ابني لسه مكملش ٢٠ سنة ولا انتي عاوزة تقرطسيني وتلهفي مني الفلوس دي كلها وفي الاخر تكدبي عليا كدبه هبلة زي دي وعايزاني اصدقك
فرح .. انا مبكدبش عليك انا بقلك الحقيقة ابنك حاول ومقدرش يعمل حاجة
مختار .. يعني ايه مقدرش يعمل حاجة ؟!! تلاقيكي انتي مكنتيش مستجيبة معاه كويس عشان كدا مقربش منك 
فرح .. بالعكس انا عملت كل المحاولات اللي تخطر علي بالك وبرضوا مفيش فايدة انت مش عاوز تصدق ليه ان ابنك عاجز جنسيا زيك كدا
مختار .. انتي هتعايريني يا فرح ؟!! 
فرح .. لا مش بعايرك .. بس كان المفروض قبل ما تتجوزني كنت تصارحني بحاجة زي دي !! وبعدين انت عندك مشكلة بتتجوز ليه من اساسه؟!!
مختار .. وانتي مالك ؟!! انتي طلبتي فلوس وانا اديتهالك يبقي متسألنيش عن حاجة
فرح .. وانت عليك بأيه تتجوز واحدة كل سنة ومتقربلهاش وتفضل عذراء زي ما هي لحد ما تطلقها وبعدين تاخد منك فلوس بالكوم وفي الاخر تطلقها .. انت كسبان ايه اصلا ؟!!
مختار .. انتي عرفتي ازاي ان اللي طلقتهم قبلك كانوا لسة بعذريتهم
فرح .. طليقتك اللي قبلي اتصلت بيا وحكتلي كل حاجة وقالتلي كمان انك طلبت منها نفس الطلب اللي طابته مني 
مختار ..الحقيرة الواطية مع اني طلبت منها متتكلمش 
فرح .. وبعدين اللي انا مش قادرة افهمه ولا استوعبه ازاي تطلب مني ان ابنك يدخل عليا بدالك؟!! انت واعي لكلامك ده؟!!
مختار.. اظن قلتلك متسأليش عن السبب وانتي وافقتي وقصاد ده اخدتي مني ١٠ مليون جنيه وانا متكلمتش المبلغ اللي طلبتيه ببقك اخدتيه
فرح .. وده اللي زود حيرتي اكتر .. ازاي تدفع مبلغ زي ده عشان ابنك ينام معايا ؟!! فهمني ارجوك 
مختار .. اللي اقدر اقلهولك ان حياتك وحياة ابني في خطر لو معملتيش اللي بقلك عليه
فرح .. خطر !! ازاي يعني ؟!!
مختار .. بقلك مش هقدر اوضح اكتر من كدا .. بس لو معملتيش اللي بقلك عليه هتموتي انتي وابني ابشع موته ودا ابني الوحيد اللي مش هعرف اعوضه ابدا وانتي فاهمه ليه 
فرح .. طب ايه علاقة حياتي انا وهو بالموضوع ده ؟!!
مختار .. انتي مبتفهميش .. بقلك مش هقدر اتكلم وعايزك تعرفي حاجة روح ابوكي في ايدي وممكن اخليه يقضي بقيت حياته في السجن وانتي كمان انا ممكن ادمرك انا مش هسمح ابدا ابني الوحيد يضيع من ايدي .. انا هدفعلك تاني اي مبلغ تقولي عليه بس الموضوع دا يخلص في ظرف يومين تلاته وهنا في اوضة نومي وهشوف اذا كان ابني عاجز زي ما بتقولي ولا انتي بتكدبي عليا
فرح .. هتشوف ازاي ؟!!
مختار .. هركب كاميرات في الاوضة 
فرح .. انت عاوز تتفرج عليا وابنك ......!!!!
مختار .. ما انا لازم اعرف اذا كان كلامك ده صح ولا كدب ... ولو طلعتي بتكدبي عليا صدقيني مش عارف ساعتها ممكن اعمل فيكي ايه .. ثم يتركها وينصرف وفرح في حيرة شديدة ..تكاد لا تصدق ما سمعت ...
ايه اللي هيحصل بعد كدا دا هنعرفه من الجزء الخامس والسادس اللي لو تفاعلتم مع القصة وعملتم مشاركة هنزل بيهم مرة واحدة ...القصة فيها غموض شديد واثارة لو حابب تكشف الغموض

الجزء الخامس.
فرح سمعت الكلمتين بتوع مختار وبقت في خوف وحيرة شديدة ومش عرفة تعمل ايه فراحت اتصلت بكريم
فرح .. ايوه يا كريم .. انت فين ؟؟
كريم .. انا في الجامعة .. خير يا فرح .. مالك ؟!!
فرح .. الحقني .. انا في مصيبة دلوقتي ومش عرفة اتصرف ازاي
كريم .. مصيبة!!! قولي يا فرح في ايه؟!!
فرح .. انا قلت لباباك زي ما تفقنا بالظبط .. بس صدمني برد فعله
كريم .. ازاي؟!!
فرح .. قالي انه مش مصدقني وانه عاوزني اعيد المحاولة معاك تاني وفي اوضة النوم بتاعتنا وانه هيراقب اللي بيحصل عن طريق الكاميرات . .واني لو مسمعتش كلامه هيدمر ابويا وهيدمرني انا كمان .. شفت رد فعله؟!!
كريم .. لا دا اكيد اتجنن !!!
فرح .. انا مش عرفة اعمل ايه وخايفة اقول لبابا تحصل مشكلة كبيرة وابويا في الاخر هيكون هو الخسران قلي يا كريم اعمل ايه؟!!
كريم .. اهدي يا فرح .. متخفيش مفيش حاجة من دي هتحصل ابدا انا جمبك ومش هسيبك ابدا ومحدش هيقدر يقربلك ابدا .. انا مش عارف هو بيعمل كدا ليه .. هو عايز يوصل لايه بالظبط ؟!!
فرح .. ايوه .. هو بيقول ان لو معملناش كدا حياتك وحياتي في خطر كبير
كريم .. ازاي؟ .. مش فاهم !!!
فرح .. مرضيش يفهمني وقالي مقدرش اتكلم اكتر من كدا .. في موضوع كبير مع باباك ومش عاوز يقول لحد او بمعني اصح خايف يقول 
كريم .. دا اكيد في مشكلة كبيرة ولازم اعرفها
فرح .. هتعمل ايه يا كريم ؟!!
كريم .. مش عارف .. بس انا شايف اني لازم اواجهه بكل دا
فرح .. هيعرف اني قلتلك واكيد هيؤذيني
انتي مشوفتوش بيكلمني ازاي .. انا حسيت شوية تاني وممكن يقتلني 
كريم .. متخفيش قلتلك يا فرح لا بابا ولا غيره يقدروا يلمسوا شعرة منك
فرح .. كريم خليك جمبي ارجوك انا خايفة اوي 
كريم .. انا جمبك من غير ما تقولي اطمني 
فرح .. اوعي يا كريم تسمع كلام باباك وتعمل اللي بيقول عليه 
كريم .. لا اخلاقي ولا ديني يسمحوا بكدا يا فرح
فرح .. كريم .. انت انسان شهم جدا وطيب وانا فعلا بحس بامان لما بكلمك وبحس بامان اكتر لما بتكون جمبي 
كريم .. وانا كمان ببقي فرحان جدا لما بكلمك .. عرفة انتي الوحيدة في مراتات ابويا اللي لفتت نظري لأنك مختلفه عنهم عندك مبدأ واخلاق ومبتهمكيش المظاهر والفلوس غير انك رقيقة جدا وجميلة .. بصراحة انا كنت بحسد ابويا عليكي وكتير كنت بقول لنفسي ليه مكنتش من نصيبي انا !!! وزعلت جدا جدا من ابويا وتقريبا نزل من نظري لما طلب منك تعملي حاجة بشعة زي دي .. ازاي يهون عليه يفرط في شرفك اللي هو شرفه !!! خسارة بجد يا فرح ياريتني كنت قابلتك قبله .. 
كريم يشعر بفرح تبكي 
كريم متعجبا .. فرح انتي بتعيطي؟!!
فرح .. ايوه .. كلامك اثر فيا جامد .. كان نفسي اني اتجوز شاب من سني بحبه ويحبني لكن الظروف حكمت عليا اتجوز راجل اكبر مني بتلاتين سنه وطلع انسان مش سوي ابدا ولما لقيت الانسان اللي كنت بحلم بيه طول عمري للأسف عمري ما هقدر اتجوزه ابدا .. فعلا حظي دايما وحش
كريم يفهم مقصدها ويدرك انها تتحدث عنه 
كريم .. فرح انتي قصدك مين بالكلام ده ؟!!
فرح .. قصدي انت يا كريم 
كريم .. انتي بتحبيني يا فرح ؟!!
فرح .. للأسف بحبك .. لكن حبي ليك هيفيد بأيه حتي لو اطلقت من باباك .. عمرنا ما هنتجوز ابدا .. عرفت بقي اني انا طول عمري ما حبيت حاجة واتحققت ابدا دايما مظلومة ومقهورة والدنيا جاية ضدي 
كريم .. عشان كدا دايما حزينه وعمرك ما ضحكتي ابدا
فرح .. واضحك ازاي وكل يوم جرح جديد بيقطع في قلبي وكياني؟!!!
كريم .. فرح .. انا بحبك 
فرح .. وهيفيد بايه يا كريم؟!!
كريم .. انا معاكي انك حتي لو اطلقتي مش هينفع ارتبط بيكي ابدا .. بس علي الاقل هقف جمبك ومش هسيبك ابدا هتلاقيني اخ وصديق بجد مع اني كنت اتمني ان علاقتنا تكون اكبر من كدا بس هعمل ايه .. بجد انا بلعن الظروف اللي حتطنا في الموقف ده 
فرح .. ممكن اقفل بعد ازنك
كريم .. اتفضلي 
وتغلق فرح الخط ثم تبكي بكاء شديد علي ما فعلته بها الايام والظروف وكريم يشتد غيظه ويذهب لمواجهة والدة بما حدث مستعدا للتضحية وتحمل جميع العواقب يريد ان ينهي تلك القصة المؤلمة 
كريم .. بابا عايز اتكلم معاك كلمتين 
مختار .. في ايه يا كريم 
كريم .. انت مش مخبي عني حاجة؟!!
مختار .. هخبي ايه عنك ؟!!
كريم .. يعني مش عاوز تقلي علي حاجة .. سر مخبيه عني؟!!
مختار .. اه .. لا لا طبعا 
كريم .. اها .. انت متأكد ؟!!
مختار .. ايه الحكاية يا كريم ؟!! بتلف وتدور علي ايه؟!! اتكلم بصراحة
كريم .. انت طلبت ايه من فرح؟!!
مختار .. فرح .. اما هطلب ايه من فرح ؟!!
كريم .. يعني مطلبتش من فرح انها تشغلني عشان انام معاها؟!!.
مختار .. انت بتقول ايه ؟!! انت اتجننت 
كريم .. ياريت اكون مجنون ع الاقل هلاقي اجابة ع الاسئلة اللي جوايا لكن للأسف دي الحقيقة انت طلبت ليه من فرح مراتك تعمل كدا ؟!!
مختار.. انت بتكرر كلامك تاني ؟!! اكيد فرح اللي قالتلك حاجة زي كدا عشان توقع بيني وبينك .. طب والله العظيم لامحيها هي وابوها
البنت دي مش تمام
كريم .. البنت دي احسن انسانن انا شفتها .. قلي يا بابا ايه الحكاية بالظبط ؟!! وحياتي ايه اللي في خطر لو معملتش كدا .. هو انت في حد بيهددك بحاجة؟!! 
مختار .. اسكت يا كريم خالص واتفضل امشي من قدامي حالا..
كريم .. براحتك متتكلمش.. بس عايزك تعرف انك لو اذيت فرح وابوها هتخسىرني للأبد
ثم يتركة وينصرف 
مختار معلقا .. ولو معملتش كدا برضوا هخسرك للابد .. ماشي يا فرح  .. يا ويلك مني
#عشقت_زوجة_ابي 6+7 الاخيره
عشقت زوجة ابي 
الجزء السادس والاخيره 
مختار غاضب وبشدة لان فرح اخبرت كريم بكل شئ وتأكد ايضا انها كانت تكذب عليه وان قصة عجز كريم الجنسي وانه حاول الاقتراب منها ولم ينجح مجرد اكذوبه لتهرب من تنفيذ ما اتفقا عليه ذهب اليها وهو ينوي الشر .
مختار .. انتي بتلعبي بيا يا سافلة ؟!! ثم يصفعها بالقلم وبكل شدة جعلت فرح تسقط علي الارض 
مختار .. لسة متخلقتش اللي تلعب بمختار هاشم وتكدب عليه ومش علي آخر الزمن هتيجي حتة بنت مفعوصة زيك تلعب بيا الكورة 
فرح .. انا ملعبتش بيك .. بس مقدرتش اعمل حاجة زي دي اذا كنت انت قبلتها علي نفسك انا لا يمكن اقبلها علي نفسي .. انا انسانه حرة وبنت ناس
مختار .. امال يا بنت الناس وافقتي ليه واخدتي مني ١٠ مليون جنيه مقابل انك تعملي ده ؟!!.. ولا بعد ما وافقتي افتكرتي انك بنت ناس وعيب تعملي كدا؟!!!
فرح .. انا موافقتش غير بعد ما قلت لابنك وهو اللي طلب مني اعمل كدا
مختار .. اها .. يعني اتفقتي عليا انتي وابني ؟!!وبعدين انا مش قايلك ومنبه عليكي ان كريم ميعرفش الاتفاق اللي بينا ؟!! انتي قاصدة تشوهي صورتي قدامه وتحطيني في موقف محرج معاه وتطلعيني قدامه انسان سافل وقذر ومبيخفش علي عرضه .. لكن وحيات ابوكي ثم يجذبها من شعرها .. لادفعك انتي وابوكي التمن غالي انا همسحكم من علي وش الدنيا مسح ثم يتركها وينصرف وفرح في حالة انهيار شديد وتبكي 
ويأتي اتصال مفاجئ ب مختار من رجل يدعي الزعيم 
مختار .. ايوه يا زعيم
الزعيم .. يعني عدي اسبوعين ومفيش حاجة من اللي اتفقنا عليها اتنفذت ؟!!
مختار .. معلهش اديني كمان يومين يا زعيم
الزعيم .. مختار .. هما يومين مفيش غيرهم ولو متنفذش المطلوب انت عارف انا هعمل ايه؟
مختار .. عارف ..
الزعيم .. كويس انك عارف .. ابنك والبنت اللي اسمها فرح اللي هي مراتك يتصوروا صوت وصورة والفيديو يجيني كمان يومين 
مختار .. طب مش ممكن حد تاني غير ابني يقوم بالحكاية انا عندي بدال الراجل الف ولو عايزه اغتصاب جماعي يتنفذ 
الزعيم .. انا قلت ابنك اللي يقوم بالمهمه دي 
مختار .  اصل بصراحة البنت راحت قالت ل كريم علي كل حاجة والولد من ساعتها نظرته ليا اتغيرت وواخد مني موقف جامد
الزعيم .. مش قصتي .. يومين والفيديو يجيني ع الواتساب يا اما وشرفي هخليك متشوفش ابنك تاني ومش بس كدا .. لا .. قبل ما هقتله هخليه يعرف الحقيقة اللي طول عمرك مخبيها عنه .. وانت فاهم انا اقصد ايه
مختار .. فاهم يا زعيم .. حاضر تحت امرك بس ارجوك بلاش تإذي ابني .. انا هنفذ كل طلباتك ..
الزعيم .. هنشوف .. سلام 
مختار مخاطبا نفسه .. الله يحرقك بجاز وسخ يا الفت انتي وبنتك 
فرح تطرق باب غرفة نوم كريم وكريم يفتح الباب 
كريم متفاجأ.. فرح !!! تعالي اتفضلي
فرح .. برن عليك تليفونك مقفول 
كريم .. قفلته عشان بصراحة مخنوق ومش طايق اكلم حد
فرح .. انت رحت قلت لباباك علي كل حاجة؟!!
كريم .. ايوه واجهته بالحقيقة 
فرح .. واعترفلك يعني ؟!!
كريم .. انكر طبعا 
فرح .. وانت كنت عارف كدا !!! طب ليه قلتله بس ؟!! اهو دلوقتي بيهددني وناوي ع الشر ليا ولبابا 
كريم .. مش هيقدر يعمل معاكم حاجة عشان انا قولته انه لو اذاكم هيخسرني للأبد وانا عارف ومتأكد ان نقطة ضعف بابا هي انا 
فرح .. وبعدين الكابوس ده هينتهي امتي انا مس بنام يا كريم وحاسة اني بموت بالبطئ.. انا بجد تعبت وعايزة الكابوس ده ينتهي بأي طريقة .. انا مش عرفة اعمل ايه بجد ؟!! ثم تبكي وكريم يقترب منها ويمسح دموعها بيده
كريم .. متعيطيش يا فرح هتخلصي من الكابوس ده قريب جدا انا بوعدك 
فرح.. بجد يا كريم ؟؟
كريم .. بجد يا فرح .. وطول ما انا جمبك متخفيش انا مستعد اقف في وش الدنيا كلها عشان خاطرك 
فرح .. كريم انا بحبك 
كريم .. وانا بحبك يا فرح 
فرح .. انا عايزاك بجد كل حته في كياني بتقول كريم بس مش عرفة اعمل ايه ؟!!
كريم .. مشكله ملهاش حل انتي مرات ابويا وحتي لو اطلقتي عمري ما هقدر اتجوزك 
فرح .. حرام بجد اللي بتعمله فينا الدنيا دي .. جت عليا اوي ثم تبكي وكريم يضمها الي حضنه ويمسح علي رأسها وفجأة يدخل مختار شاهرا مسدسة 
مختار .  طب ما احنا حلوين اوي اهوه !!! نكمل بقي يا حبيبي انت وهي  ..

عشقت زوجة ابي
الحزء السابع والاخير 
مختار.. يلا يا كريم وانت وفرح عاوزكم كدا تقلعوا هدومكم وتوروني وتمتعوني بأجمد فيلم بورنو ممكن اشوفه في حياتي وانا هسجل بموبيلي
كريم .. بابا .. ايه الكلام اللي انت بتقوله ده ؟!!! انت بتتكلم ازاي كدا؟!!
فرح .. ابوك ده مجنون مش طبيعي ابدا
مختار .. انا مجنون وهقتلك يا فرح دلوقتي لو معملتيش اللي بقلك عليه
فرح .. يبقي اقتلني احسن 
مختار ..بقي كدا ؟؟ ثم يطلق رصاصة لتخويفها 
فرح تختبئ في حضن كريم 
كريم متعجبا .. بابا انت هتقتلها بجد ؟!!
مختار .. ايوه هقتلها فعلا لو مقلعتش ملط قدامي دلوقتي حالا وانت كمان اقلع هدومك دي كلها 
كريم .. خلاص يا بابا اقتلني انا الاول .. 
مختار .. يا بني اسمع كلامي حياتك في خطر .. نفذ اللي بقلك عليه
كريم .. انا مش فاهم حاجة وانت مش عاوز تفهمني وازاي تطلب مني ومن مراتك اننا نعمل حاجة زي دي؟!! انا مش قادر اصدق في اب يجبر ابنه ينام مع مراته قدام عنيه وكمان عاوز يصورهم ؟!! انت لا يمكن تكون انسان طبيعي !!! 
مختار .. انا مجنون يا كريم ارتحت بقي .. اقلعي هدومك يا بنت الفت لاحسن وديني هموتك .. يلا بسرعة ثم يطلق رصاصة اخري 
فرح تنهار من شدة الخوف كريم يشير لها بأن توافق وتخلع ملابسها خوفا عليها وحتي يكسب ايضا المزيد من الوقت حتي يجد حلا لهذه الورطة وبدأت فرح في خلع ملابسها هي وكريم وفجاة تدخل امرأة وتضرب مختار بقوة علي رأسه من الخلف فيسقط مغشيا عليه 
فرح .. ماما !!
الفت .  ايوه يا بنتي الحق يا كريم كتفه بسرعة قبل ما يفوق 
فرح .. ايه الحكاية يا ماما فيه ايه بالظبط ؟!! وايه اللي جابك هنا دلوقتي ؟!!
الفت .. انا هقلكم علي كل حاجة .. انا بعد ما أتطلقت من ابوكي لما لقيته خسر فلوسه وباع شركاته والديون بقت عليه متلتله اتجوزت بعدها عرفي بواحد ملياردير اسمه

عشقت زوجة ابي

الجزء السابع والاخير  

مختار.. يلا يا كريم وانت وفرح عاوزكم كدا تقلعوا هدومكم وتوروني وتمتعوني بأجمد فيلم بورنو ممكن اشوفه في حياتي وانا هسجل بموبيلي
كريم .. بابا .. ايه الكلام اللي انت بتقوله ده ؟!!! انت بتتكلم ازاي كدا؟!!
فرح .. ابوك ده مجنون مش طبيعي ابدا
مختار .. انا مجنون وهقتلك يا فرح دلوقتي لو معملتيش اللي بقلك عليه
فرح .. يبقي اقتلني احسن 
مختار ..بقي كدا ؟؟ ثم يطلق رصاصة لتخويفها 
فرح تختبئ في حضن كريم 
كريم متعجبا .. بابا انت هتقتلها بجد ؟!!
مختار .. ايوه هقتلها فعلا لو مقلعتش ملط قدامي دلوقتي حالا وانت كمان اقلع هدومك دي كلها 
كريم .. خلاص يا بابا اقتلني انا الاول .. 
مختار .. يا بني اسمع كلامي حياتك في خطر .. نفذ اللي بقلك عليه
كريم .. انا مش فاهم حاجة وانت مش عاوز تفهمني وازاي تطلب مني ومن مراتك اننا نعمل حاجة زي دي؟!! انا مش قادر اصدق في اب يجبر ابنه ينام مع مراته قدام عنيه وكمان عاوز يصورهم ؟!! انت لا يمكن تكون انسان طبيعي !!! 
مختار .. انا مجنون يا كريم ارتحت بقي .. اقلعي هدومك يا بنت الفت لاحسن وديني هموتك .. يلا بسرعة ثم يطلق رصاصة اخري 
فرح تنهار من شدة الخوف كريم يشير لها بأن توافق وتخلع ملابسها خوفا عليها وحتي يكسب ايضا المزيد من الوقت حتي يجد حلا لهذه الورطة وبدأت فرح في خلع ملابسها هي وكريم وفجاة تدخل امرأة وتضرب مختار بقوة علي رأسه من الخلف فيسقط مغشيا عليه 
فرح .. ماما !!
الفت .  ايوه يا بنتي الحق يا كريم كتفه بسرعة قبل ما يفوق 
فرح .. ايه الحكاية يا ماما فيه ايه بالظبط ؟!! وايه اللي جابك هنا دلوقتي ؟!!
الفت .. انا هقلكم علي كل حاجة .. انا بعد ما أتطلقت من ابوكي لما لقيته خسر فلوسه وباع شركاته والديون بقت عليه متلتله اتجوزت بعدها عرفي بواحد ملياردير اسمه رفعت الزعيم .. راجل وسخ وشغله كله في القذارة .. مخدرات سلاح غسيل اموال .. كل حاجة .. المهم استغلني في حاجات كتير وصفقات كتير بأسمي عشان لو انفضح اشيل انا الشيلة لكن انا طلعت اذكي منه وخليته كتبلي نص ثروته بأسمي ولما حس ان اتسرع في قراره ده وان المنفعة من ورايا انتهت وان البوليس بدأ يكشف امري طالبني بفلوسه .. انا رفضت وقلتله دا حقي قام ينتقم مني قام مسلط مختار هاشم ابو كريم وطلب منه يصورك وهو بينام معاكي ويبعتله الفيديو قصاد مناقصة كبيرة هيرسيها عليه ودا كله عشان يضغط عليا بيكي عشان ارجعله فلوسه وطبعا عشان مختار عاجز جنسيا قام عارض عليه حد تاني يقوم بالمهمه دي قامت طقت في دماغ رفعت ان اللي يقوم بالمهمه دي كريم ابنه علي اساس انه بكدا يبقي ضربني في مقتل ومقدرش انطق بكلمه والا الفضيحة هتكون ع الملأ وبكدا يعرف ياخد فلوسه مني ولان مختار وسخ وافق وكمان عشان هدده لو منفذش هيقتل كريم 
كريم متعجبا بشدة .. بس ازاي اب يعمل في ابنه الوحيد حاجة زي دي؟!!
مفيش مبرر ابدا لده!!
الفت .. لأنه مش ابوك يا كريم 
كريم .. ايه؟!!!!!
الفت .. ايون مختار هاشم مش ابوك انت ابوك مات وانت لسة في بطن امك ومختار اتجوزها ولما ولدت نسبك ليه وكتبك علي اسمه .. مختار عاجز جنسيا وعمره ما يقدر يخلف 
كريم .. ازاي ؟!! دا بيتجوز كل سنه واحدة!! 
الفت .. هههههه دي منظره مش اكتر واغلبها مصالح لشغله 
كريم .. لا يمكن ... ازاي ؟!!!
الفت .. صدقني انا بقلك الحقيقة انت ابوك اسمه عادل المنوفي جوز مامتك الله يرحمها الاول 
كريم لم يصدق كلامها ولكنها قدمت له قسيمة الجواز واخبرته انه له اخت من ابيه من زوجه اخري كان قد تزوجها قبل امه قبل كريم بالبحث والتحري وتأكد من صحة كلامها وقام برفع دعوي لاثبات النسب وفعلا بفحص الحمض النووي الذي اثبت بأنه ابن عادل المنوفي وليس مختار هاشم حزن حزنا شديدا وفرح ايضا فرحا شديدا .. حزن لأنه اكتشف ان الشخص الذي رباه طول عمره ليس بأبيه وفرح لأنه بذلك يستطيع الارتباك بفرح وليست محرمة عليه .. وبالفعل تطلقت فرح من مختار وتزوجها كريم بعد ذلك الذي انتقلت لتعيش معه داخل منزل ابيه الحقيقي حيث فرحت اخته من ابيه به فرحا شديدا وانه قد ظهر لها اخ طيب شهم ليكون سندا لها بعد ابيها وحاول مختار الاتصال ب كريم ولكن كريم كان يرفض بشدة فقد سقط من نظره ولكنه لم ينسي ابدا انه رباه تربيه حسنه ولم يحرمه من شئ قط فكان يوده من آن لآخر ... وعاش كريم مع فرح قصة حب جميلة تحاكي بها الناس فقد جمعتهما الصدفه بعد ان اصبح اجتماعهما سويا شبه مستحيل ..
انتهت قصتي ولم تنتهي محبتي
تحياتي الكاتب والسيناريست المصري محمد مالك
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

11 تعليقًا
إرسال تعليق
  1. قصةحلوةومثيرةومريبةللشك فيهااثارةتجبرك ع المتابعة اجدتم النشر

    ردحذف
  2. جميله جدا سلم يداك

    ردحذف
  3. جميله جدا سلم يداك

    ردحذف
  4. فى غلط فالقصه انت قلت انه طلب من كل زوجاته يعملو كده مع كريم... وفاخر، القصة قلت انه كان بينتقم من البنت وامها

    ردحذف
  5. ٠القصة حلوة بس احداثها غلط ومش متجمعة صح ودا بوظها ياريت تعيدي كتابتها بطريقة احسن من كده لان اللحداث متلغبطة

    ردحذف

إرسال تعليق