القائمة الرئيسية

الصفحات

 #دموع_في_حضن_ذئب

انا يارا حسن دكتوره بشري سني ٢٨ سنة .. جمالي متوسط مش هاقول علي نفسي اني بنت صاروخ ولا مزة ولا كلام ده لأني انا فعلا جمالي علي ادي يعني شكلي مقبول والحمد لله ومع ذلك اتقدملي خطاب كتير اوي منهم الدكتور والصيدلي والظابط وكمان رجل الاعمال بس انا كنت دايما برفض لأني بصراحة كان ليا مواصفات معينة في شريك حياتي اولها انه يكون راجل غني جداا ويحققلي كل احلامي اللي ابسطها انه يكون عندي مستشفي كبير بأسمي ويجيبلي عربية احدث موديل وكمان فيلا كبيرة اوي في احسن حته في القاهرة !! طبعا هتقولوا عليا مجنونة ؟! ممكن يكون حلمي دا مجنون حبتين لكن من حقي احلم زي ما انا عاوزة وكان كل هدفي وتركيزي انه يتحقق لحد ما جت فرصة مكنتش ع البال .. واتجوزت بعدها فتي احلامي .. هو بصراحة مكتش فتي بالمعني المفهوم  .. هو كان راجل عجوز جداا بس ايه ده رجل اعمال كبير اوي وله اسمه في السوق والكل بيعمله حساب وفوق دا كله كان مالتي مليونير وعنده استعداد ينفذ كل طلباتي وبالفعل اتجوزنا في فتره قصيرة اوي حتي ملحقناش نعرف بعض وبعد شهرين من الجواز حملت في بنتي حنان وبعد ما ولدت والبنت بقي عمرها ٨ سنين حصلت حاجة خلتني اندم علي جوازي من احمد وعرفت ساعتها ان الفلوس مش كل حاجة واني للأسف رميت نفسي في حضن ذئب ؟؟!!

الرواية كاملة يا جماعة ع المدونة ( مدونة مالك الزعيم ) بعد التفاعل والمشاركة وكمان ممكن تتابعونا ع قناتنا ع التليجرام والرابط اهوه بالاسفل .. يلا بسرعة تفاعل ومشاركة عشان بجد الرواية دي في قمة الروعة .

مالك الزعيم

ملك الروايات

https://t.me/malik_alzaiem

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق